Customer Service Agent - German

Empresa lider en Consultoria - Lisboa, Lisboa

Fechado

Contrato

Tipo contrato
Tempo indeterminado
Oferta aberta até
25/09/2019

Descrição

Cargo
Customer Service Agent - German
Indústria
Número de vagas
1
Descrição da função

Independent processing of incoming telephone and written customer inquiries;

Advice of existing and new customers on product offerings of the client;

Telephone and written order acceptance and processing;

Documentation and maintenance of the customer database;

Complaint treatments.


Excellent job opportunity in a leading international company
Continuing education and diverse opportunities for advancement

Requisitos

Titulação mínima
Licenciatura
Experiência exigida
nenhum Anos
Nacionalidade
Não definido
Línguas
Não definido
Competências
Não definido
Aptidões necessárias

Financial services industry experience;

At least 1 year of customer service experience Business-to-business (B2B);

telemarketing experience High customer and service orientation;

Rational and analytical thinking Excellent level of spoken + written German;

Ability to multi-task Secure PC handling and high technical affinity.

Empregador

Nome do empregador

Empresa lider en Consultoria

Não encontrou vagas do seu interesse?

Registe-se para ser informado quando tivermos vagas adequadas ao seu perfil.
Já tem uma conta? Iniciar sessão aqui